.

.

دریافت کد باکس تنهاچیزی که نمیدونم

تنهاچیزی که نمیدونم

یکی بهم گفت:خیانت میکنه

گفتم:میدونم

گفت:این کارش یعنی دوسِت نداره

گفتم:میدونم

گفت:اون یه روزی واسه همیشه تنهات میذاره

گفتم:میدونم

گفت:پس چرا دوسش داری؟چرا باهاش میمونی؟

گفتم:این تنها چیزیه که نمیدونم



نظرات شما عزیزان:

KamRan
ساعت0:05---23 دی 1393
سلام، تا جایی که تونستم سعی کردم مطالب وبلاگت رو خوندم.
خوش حال میشم اگر با من تبادل لینک کنی!
منم یه وبلاگ دارم، روزانه بیش از 2500 بازدید میخوره میتونی ببینی ...
اگر با من تبادل لینک کنی میتونی رتبه و بازدید وبلاگت رو افزایش بدی و این مطالب زیبات رو به همه نشون بدی.
منو به اسم: *031 دانلود* با آدرس : www.031.loxblog.com لینک من و بعد بیا وبلاگ من و به من خبر بده تا لینکت کنم.
خوش حال میشم ...


raha
ساعت12:08---21 دی 1393
سلاممممم.وبت عالیههههههه.مرسی اط مطلبات.دوستتتتت دارممممم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 دی 1393برچسب:خیانت,تنها,عاشقانه, ] [ 11:4 ] [ 2khMale ShaHe PariOon ]
[ ]